......dia sayang kamu, kamu mainkan dia. dia jaga kamu, kamu tak pedulikan dia. dia cintakan kamu, kamu curang di belakang dia. kamu akan rasa kehilangan satu hari nanti, tapi dia takkan pernah kembali.......

| hey you, please read this |

Awak, ingat tak dulu awak cakap awak takkan tinggal saya. 
Awak, ingat tak dulu awak selalu gelak sama sama dengan saya, 
sedih pon sama sama dengan saya. 
Awak, ingat tak dulu awak selalu tolak kepala saya tapi saya tak marah pon, 
gelak lagi ada la. 
Awak, ingat tak dulu awak selalu buli saya then gelak bila saya kena buli. 
Awak, ingat tak time kita dalam bus awak suapkan saya 
nasik goreng yang awak makan tu. 
Sweet sangat time tu. Happy sangat sangat. 
Awak, ingat tak time birthday awak, saya buatkan kek batik kat awak. 
tapi awak tak suka sebab kek tu keras. tapi tak kesah la kan? 
asalkan awak makan jugak walaupun sikit :'D 
Awak ingat tak semua kenangan tu? :'D 
tapi.. kenapa sekarang awak dah berubah? 
kenapa awak dah lain dengan saya? Saya jahat yeh? 
Saya minta maaf banyak banyak. 
Awak, JAGA DIRI, JAGA MATA, JAGA HATI.
saya selalu doakan kebahagiaan awak. 
Ikhlas dari MRS ANGRYBIRD



hanya manusia biasa

0 geletek geletek sini!:

Post a Comment

drop some comment sini yer !